ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

22 Ekim 2008 Çarşamba

arıcı dostların buluşması ve plakalarımızın teslim alınması

arıcı dostum murat döner ismi gerek bloglarda gerek arıcı arkadaşaldan kendini bu tedavisi olmayan hastalığa genç yaşta yakalandığını duymuştum.



arıcılar birliğinden pazartesi gelip plakaları takacaklardı gelmeyince dün aradım plaka takma işleri ile ilgilenen arkadaşı işlerinin yoğun olduğunu vebenim birliğe gidip plakaları alıp kendim takmam gerktiğini söyledi birliği arayıp alıp alamayacağımı öğrendim bu günde gidip plakaları birlikten almak üzere önceden arkadaş gitmiş ismini söyleyince görevli arkadaşa isim tanıdık ama biz tanıdık değiliz tanışalım o zaman dedim. isim yabancı değil ama nereden sende blog cumusun diye sordum evet abi ben Murat DÖNER bende arı ve arıcı dostu deyince kardeşimizle kardeşimizle tanışma şerefine laik olduk plakaları aldık gittik birer çay içtik bir kafede günün anısına bu resimi de çektirdik.


plakalarımızı aldık şimdi sıra geldi yerine takmaya çok enteresanıma giden 60 adet plakadan hiç bir tanesi birbir peşine değil en yakın numara arasında 30 sayı fark var

6 yorum:

HB dedi ki...

Çulluğu gökte ararken yerde bulmuşsunuz...

Unknown dedi ki...

evet abi aynen katılıyorum

Unknown dedi ki...

ASİM ABİ PLAKALAR HAYIRLI OLSUN,İYİGÜNLER.

Ballı Baba dedi ki...

Hayırlı olsun. Artık kaybolmazsın:) plakan kaç abi?
Sistem oturmaya başlıyor ülkemizde ilerisi dahada iyi olacak inşallah.

Unknown dedi ki...

selahattin abi 34 yerine keşke 53 olaydı

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Murat döner arkadaşımıza geçmiş olsun derken,
seninde plakaların hayırlı olsun darısı benim başıma ben tescil yaptırmadım kaçak çalışıyorum ::)))