ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

30 Mayıs 2008 Cuma

ARILIK MESAİSİ

bu gün yorgunluğu bahane ederek kendime izin verdim gitmem gereken işin sahibini arayarak çok yorgun olduğumu ve gidemeyeceğimi söyledim ve saat 9 da arılığa gittim salı akşamı birleştirme kararı verdiğim kovanlara koku sıkmıştım bu günde aynı kokuyu yeniden sıktım birleşeceklere hava bozuk ve rüzgarlı olduğu için arı uçmuyordu bir kaç saat sonra 2008 model olan analıya 2007 ve 2006 modelleri iptal ederek birleştirdim sorunda olmadı eski anaları birini borçkalı alemdağda arıcılık yapan bir arkadaşa verdim diğerlerinide kerim hocaya söz verdim saat 18 de uğrar alırım dedi .
bu arada önceden kat atılmış kovanın önündeki ölüler dikkatimi çekti baktım tamamı erkek arı.



bu arada çiftleştirmekutularını kontrol edeyim bakalım memelerin durumu ne diye birde ne göreyim gözler alabildiğine yumurta dolu ana memeleri yerli yerinde duruyor

çıtaları uzağa götürüp brakyım gelenlere kafesteki anaları vererek kapadım inşallah sahteden kurtarırız kutuları böylecede kerim hocaya sadece 2 tane verebildim

işin entersan yanı 20 çıtalı kovan bu daha önce yayınladığım bu ve bunun arkasındaki benim verdiğim memeleri kesti kendi yaptıklarını kapadılar henüz kapanmayanlarda var


Hiç yorum yok: