ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

13 Mayıs 2008 Salı

temel emicemin arılılarının kontrolü bitti


bu gün yine saat 16 dan sonra emicemin arılarını kontrole gittim üst kısımda olan arıların kontrolünü bitirdik emicemin arıları mevcut olarak çok güzel ama bu dönemde yazbaşı balı olarak hiç yok hava bir kaç gün kapalı kalsa arılar bala çalışmazsa açlığa mahküm olacak durumdalar 3 kovanı oğul vermiş biride verecekti dün bütün memeleri kestik diğerlerinde ise ana memesi dahi yoktu öyle yavru mevcudu varki alt 10 çıtada yavru var üste olan 3 5 çıtada bile yavru var muğla arısı gibi bir kaçı hariç hiç bir dirhem balları yok oysakı adapazarından satın aldı satan kişi ankara arısı dedi ben ankara arısının özelliklerini bilmediğim için hiç yorum veremedim yanlız geçen yıl sönen kovanlarından kalan ballı ve polenli çerçeveleri var onları vermesini söyledim ama bir taraftan da korkuyorum ki eğer o arılar hastalık tan öldülerse bunlarada bulaşırmı acaba

Hiç yorum yok: